WeKtor - 2007-05-19 20:51:03

SpeedSim
Program służący do symulacji walk, posiadający możliwość wklejania raportu szpiegowskiego. Do programu dołączony jest plik z polskimi tłumaczeniem autorstwa Pina (wystarczy go załadować przy pomocy przycisku Choose Language, w wersji 0.9.2.1b przy pierwszym uruchomieniu pojawia się okienko z językiem do wyboru)
http://www.speedsim.de.vu/eng/
http://sourceforge.net/projects/speedsim
SpeedSim - tłumaczenie
Plik językowy jezyk_pol_v0.9.2.1b.ini z naniesionymi poprawkami np: wczytywanie kryształu, Okrętów wojennych, itp. (może nadal zawierać pewne nieścisłości) - ściągać poprzez opcję "Zapisz element docelowy jako...".
SpeedSim - skórki
Dla polepszenia wyglądu można ściągnąć skórkę EpicBlue (kłopoty z polskimi znakami w tym skinie spowodowane są zmianą czcionki na Arial) lub eternal_blue. Rozpakowane pliki należy wgrać do głównego katalogu SpeedSim'a.
UWAGA: u niektórych osób pojawia się komunikat o brakującym pliku msvcp60.dll, plik ten można pobrać z http://www.dll-files.com/dllindex/dll-f … ml?msvcp60 (plik należy skopiować do katalogu windows\system albo windows\system32).

DragonSim
Alternatywa dla programu SpeedSim
http://www.dragosim.ogametools.de/php/ (j. niemiecki)
http://ciapek.uci.agh.edu.pl/~robxt/ogame/dragosim.html (nie uwzględnia Bombowców Confused i oparty jest na nieaktualnej wersji DragonSim'a) (j. polski) Autor: robox

Raksim
Symuluje atak rakietami międzyplanetarnymi
http://www.rakanischu.gmxhome.de/Raksim.html (j. niemiecki)
http://www.rakanischu.gmxhome.de/Raksim_e.html (j. angielski)
http://ogame.prv.pl/ (j. polski) Autor: Simek

Ogame Calculator v0.22
Autor: p_k (Mixanden)
Dzięki temu programowi będziesz mógł w łatwy sposób policzyć wydobycie surowców na swoich planetach. OGame calculator cały czas się rozwija... Na wszelkie pomysły czekam pod adresem: p_kolodziej@poczta.onet.pl
http://www.master.pl/~miglanz/ogame.rar

oGame Kalkulator 1.02
Autor: ZerokS
http://www.nexus-klub.com.pl/zeroks/ogame/download.php
Wszejkie uwagi, pomysły, problemy, błędy, itp... będą mile widziane dla dalszej rozbudowy programu oraz poleprzenia jego działania. Info dawać na:
E-Mail: zeroks@poczta.fm
GG: 2186722

Przelicznik
Autor: negusek
Cosik zdeczka podobnego do Ogame Calculator v. 022
http://negusek.w.interia.pl/ftp/przelicznik.zip

Cennik
Autor: nieznany
Liczy ile surowców potrzeba do zbudowania danego poziomu budynku czy wynalezienia danego poziomu badania.
Cennik
(uwaga: liczy tylko do 50 poziomu włącznie)

Labka 0.01b
Autor: 2sweet
Prosty skrypcik, który liczy koszty poniesione na badania. powinien działać ale calkiem mozliwe, że cos pokręciłem. wszelkie uwagi na PW.
http://tvkg.net/~yatex/ogame/labka.htm


VoltSim
Oblicza ile energii potrzeba do zasilania poszczególnych poziomów kopalni
http://tasak.trzebnica.net/~tsk103/VoltSim.zip

MineSim
Oblicza wydobycie
http://tasak.trzebnica.net/~tsk103/MineSim.zip

BuildSim
Oblicza, ile trzeba wydać surówy na kolejne poziomy kopalni i elektrowni
http://tasak.trzebnica.net/~tsk103/BuildSim.zip
_____________________________________________________________

Tabele i arkusze


Arkusz w Excelu od gracza Raix
Liczy surowce i czasy budowy dla:
-budynków,
-badań,
-stoczni,
-czas lotu floty.
Należy wpisać swoje dane w zakładce DANE a następnie już tylko oglądać następne.
http://www.games.bmj.pl/dc/aps/ogame2.xls (niedziałający link)
http://www.perun.com.pl/ogame.zip
(ver 050329.17:50, jeżeli ktoś posiada nowszą wersję to niech ją zamieści)

Arkusz w Excelu od gracza mlody
Szpiegowanie, wytwarzanie surowców, budowanie i loty statków.
http://www.republika.pl/mlodypl/ogame.xls
(uwaga: jak sam autor napisał, system szpiegowania źle liczy)

Zestawienie technologiczne
Autor: nieznany
http://www.perun.com.pl/zestawienie_technologiczne.xls

Technika w formacie pdf
Autor: piaskun
http://www.perun.com.pl/technika.pdf

_____________________________________________________________

Strony

pomocnik Ogame
Autor: polm83
Witam. Powstala nowa stronka ulatwiajaca zycie na Ogame, a w szczegolnosci zycie w sojuszu. Sprawa wyglada nastepujaco:
- prowadzacy po zarejestrowaniu tworzy odpowiednik swojego sojuszu na stronie.
- nastepnie czlonkowie przylaczaja sie do tegoz sojuszu, a prowadzacy zatwierdza przylaczenie.
- wszyscy zatwierdzeni czlonkowie sojuszu na stronie po wpisaniu stanu swojej floty i badan widza rowniez stan flot innych sojusznikow, a inni sojusznicy widza stan naszej floty i naszych badan.
- dzieki temu w sojuszu jest lepszy przeplyw informacji, i o pomoc mozna prosic konkretna osobe, widzac jej flote lub jakie badania ma.
- zachecam do przetestowania stronki.
Strona nie ma zadnych fajerwerkow, no ale nie o to w niej chodzi Smile.
http://pomocnik.boo.pl/
_____________________________________________________________

Kolory

Od gracza Tuki - tabela kolorów RGB, podane są zarówno nazwy jak i liczbowe wartości.
http://www.statom.pl/HTML/kolory.html

////oświadczam, że nie jestem autorem, tekst zapożyczony od kolegi

mitax - 2007-05-20 10:02:31

Tegoż i innych postów brakowało mi w poprzedniej wersji naszego forum (nie chodzi mi tu akurat o speed sima ale po co masz szukać po necie jak wystarczy odwiedzić stronkę i już). Jeszcze raz wielkie dzięki dla Ramzesa  za jego pracę włożoną w to forum i nie tylko :)
Prostota działania i o to chodzi

Lithom - 2007-05-20 13:50:15

To jest duuży krok w przód dla całego sojuszu i akademii...bo ułatwia dostęp do wszystkich gadgetów...Po co szukać - nasz IMPERATOR o to zadbał... ;)

ramzes - 2007-05-20 14:11:31

Akurat ten fragment z linkami to zasługa Wektora jemu należy za to podziękować bo mój wkład to wybór forum, ustawienie szaty graficznej loga i zrobienie poszczególnych stref wraz z opisami także jakbyście mieli pomysły których mi zabrakło to piszcie :)

Zbiorniki na gnojownice Oława vhs