Zasady Forum

I. Zasady ogólne

 

1. Forum poświęcone jest sojuszowi MROCZNI U 33 NA OGAME i dostępne jest dla każdego    zarejestrowanego użytkownika.

 

2. Na forum obowiązuje niniejszy regulamin oraz regulaminy poszczególnych działów.

 

3. Na forum należy szanować innych użytkowników zachowując przy tym kulturę osobistą oraz ogólnie przyjęte zasady przyzwoitości.

 

4. Na forum obowiązuje bezwzględny zakaz:

 

- używania słów obraźliwych i wulgarnych;

 

- zamieszczania treści pornograficznych;

 

- obrażania innych użytkowników forum;

 

- spamowania (pisania rzeczy nie na temat, pisania dwóch lub więcej wypowiedzi pod rząd);

 

- reklamowania innych stron, a zwłaszcza konkurencji.

 

- podawania się za innych użytkowników i przypisywania sobie autorstwa nie swoich prac.

 

II. Administrator

 

1. Administrator jest najważniejszą osobą na forum i zawsze ma rację!

 

2. Administrator podejmuje decyzje związane z funkcjonowaniem forum oraz ma prawo zablokować dowolnemu użytkownikowi dostęp do forum bez podania przyczyny.

 

3. Decyzje podjęte przez administratora są ostateczne i nie podlegają dyskusji.

 

III. Moderatorzy

 

1. Moderator jest najważniejszą osobą na forum po administratorze!

 

2. Moderator zawsze ma rację, a jego decyzje może podważać wyłącznie administrator.

 

3. Moderator odpowiada za porządek w przypisanym mu dziale forum.

 

IV. Prawa i obowiązki administratora i moderatorów

 

1. Branie czynnego udziału w życiu forum i pilnowanie by panował na nim porządek.

 

2. Zwracanie uwag użytkownikom forum w przypadku stwierdzenia naruszeń regulaminu forum oraz regulaminów poszczególnych działów.

 

3. Karanie ostrzeżeniami.

 

4. W uzasadnionych przypadkach (np. stwierdzenia błędów, treści obraźliwych lub wulgarnych, naruszeń regulaminu forum oraz regulaminów poszczególnych działów, powtórzenia tematów / postów lub umieszczenia ich w niewłaściwych działach, itp.):

 

- edytowanie postów (zmienianie ich treści) oraz informacji o użytkowniku;

 

- przenoszenie postów do właściwych działów;

 

- usuwanie postów.

 

5. Służenie pomocą pozostałym użytkownikom forum (dotyczy to głównie moderatorów, bo administrator i tak ma co robić).

 

V. Rejestracja na forum i profil użytkownika

 

1. Zarejestrowanie się na forum równoznaczne jest z zaakceptowaniem regulaminu forum.

 

2.Wybrany login (nick) nie może zawierać wulgaryzmów lub ich pochodnych, adresów e-mail oraz stron www. Nie może też rażąco przypominać nazwy innego użytkownika forum. Przed wyborem loginu można skorzystać z listy użytkowników, która jest dostępna pod przyciskiem Użytkownicy na głównej stronie forum.

 

3. W przypadku wyboru nicka zbyt kojarzącego się z innym, już istniejącym użytkownikiem, administrator forum może zaproponować mailem nowo rejestrującemu się członkowi forum zmianę nicka na inny.

 

4. W przypadku problemów z logowaniem zabrania się zakładania nowego konta. W takim przypadku należy skontaktować się z administratorem forum.

 

5. Zabrania się zakładania nowego konta przez użytkownika, który otrzymał ostrzeżenie. Ujawnienie takiego faktu wiązać się będzie z całkowitym zablokowaniem dostępu danego użytkownika do forum.

 

6.Niedozwolone jest powielanie emblematu (avatara) używanego przez innego użytkownika forum.

 

7. Avatar jak i pozostałe informacje zawarte w profilu użytkownika nie mogą zawierać treści obraźliwych, jak i innych rzeczy zabronionych na forum.

 

8. Zabrania się umieszczania w podpisie obrazów czy banner’ów reklamowych.

 

VI. Pisanie na forum

 

1. Wypowiadając się na forum zwracaj uwagę na zasady pisowni. Każdy z nas popełnia błędy, ale jeżeli masz z tym duże problemy to skorzystaj z opcji autokorekty w edytorze taktu (np. MS Word), a dopiero później wklej sprawdzony tekst na forum.

 

2. Stosuj znaki interpunkcyjne, gdyż ich brak utrudnia zrozumienie tekstu.

 

3. Zabrania się pisania niepełnych czy wybrakowanych wyrazów lub słów z pozamienianą kolejnością liter, gdyż uniemożliwia to poprawne przeczytanie.

 

4. Nie wskazane jest pisanie „w TaKi SpOsÓb” lub też zamienianie głosek „ż”, „rz”, „sz” na „sh” (np. test), czy „ku” na „q” (np. qubek).

 

5. Zabrania się pisania całej treści wielkimi literami.

 

6. Zabrania się pisania na forum kolorem czerwonym lub zielonym, gdyż te kolory są zarezerwowane wyłącznie dla administratorów i moderatorów.

 

7. Przed wysłaniem postu należy skorzystać z funkcji Podgląd posta by sprawdzić m.in. poprawność użytych znaczników BBCode, czy nie wymagają one poprawek.

 

8. Nie należy przesadzać ze znacznikami BBCode, jak i nadmierną ilością emotikonek.

 

9. Pisząc post, autor wyraża zgodę na jego modyfikację na potrzeby forum i publikacje w serwisie.

 

10. Zabrania się nagminnego pisania postów bez konkretnej treści lub nie na temat.

 

VII. Zakładanie nowych tematów

 

1. Przed napisaniem nowego tematu należy skorzystać z funkcji Szukaj, by sprawdzić czy może to czego szukasz nie znajduje się już na forum.

 

2. Pisząc nowy temat należy zadbać by jego nazwa informowała użytkowników o czy będzie jego treść.

 

3. W przypadku napisania tematu w złym dziale lub zdublowania tematu, należy ów fakt zgłosić moderatorowi prosząc go o jego usunięcie lub przeniesienie.

 

VIII. Rangi

 

        

 

 

 

Rangi według zasług na forum:

 

 

IX. Ostrzeżenia

 

1. Każdy użytkownik forum nie przestrzegający niniejszego regulaminu oraz regulaminów poszczególnych działów musi liczyć się, iż może zostać ukarany. To samo może spotkać osoby nie stosujące się do próśb i poleceń moderatorów lub administratora.

 

2. Rodzaj kary i czas jej trwania zależy od decyzji moderatorów lub administratora.

 

3. O zniesieniu kary decydują moderatorzy lub administrator.

 

4. Konto użytkownika z wartością ostrzeżeń równą 4 zostaje automatycznie zablokowane.

 

X. Postanowienia końcowe

 

Przeczytałem, i zgadzam się z zasadami

 

2. O wszelkich zauważonych nieprawidłowościach należy poinformować moderatora.

 

3. Rejestracja oraz każdorazowe logowanie na forum oznacza akceptację regulaminu.

 

4. Akceptując powyższy regulamin wyrażasz zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji o nowościach w serwisie oraz informacji handlowych.

 

5. Administrator zastrzega sobie prawo zmienienia regulaminu forum oraz regulaminów poszczególnych działów.

1. Każdy użytkownik forum jest zobowiązany przestrzegać regulaminu forum oraz regulaminów poszczególnych działów.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Breaking News